روادیدِ کاری مهاجرتی امریکا
نوشته شده توسط : صبا


روادیدِ کاری مهاجرتی امریکا
روادیدِ کاری امریکا، یکی‌از همه گیرترین روشهاییست که ایرانیان از روش آن به امریکا هجرت می نمایند و گرین کارت این سرزمین را اخذ می نمایند. ولی قابل ذکر میباشد که شماری از روادیدِ های کاری امریکا موقت و روادیدِ غیر مهاجرتی ایالات متحده میباشند که در نوشته‌علمی روادیدِ کاری موقت امریکا کامل ویزای کاری قبرس شمالی  بدان پرداخته ایم.

طی هر سال مالی امریکا (نخستین اکتبر تا 30 سپتامبر)، حدوداً 140000 روادیدِ مهاجرتی بر پایه ی اشتغال مبنی بر مورد ها ضابطه مسافرت آمریکا در مشت درخواست کنندگان دارای شرایط قرار می‌گیرد. همینطور در برخی از مواقع همسران و فرزندان دارندگان روادیدِ کاری امریکا (مهاجرتی) میتوانند آنها را ملازمت و همراهی نمایند و یا این که بعدا به آنان ملحق شوند.

او‌لین قدم برای دریافت کردن روادیدِ کاری امریکا
برای مسافرت به ایالات متحده از روش روادیدِ کاری، صاحب کار یا این که نماینده تام الاختیار شما می بایست برای شما تایید صلاحیت و مدرک عمل را از وزارت عمل امریکا برای شما اخذ نماید. بعد از آن در شکل ضرورت صاحبکار ملزم میباشد هیبت درخواست مهاجرتی شمارا کامل شدن و به بنیان مربوطه ارسال کند. اما برخی از درخواست کنندگان روادیدِ EB1 میتوانند، خودشان درخواست مهاجرتیشان را تصویب نمایند.

در شرایطی که شما هم از آن گروه از عده ای می‌باشید که قصد دارید از روش شغلتان به ایالات متحده مسافرت نمایید و در آن جا عمل فرمایید یا این که استخراج و کارتان را در آنجا فعال سازی نمائید، باید در بالا با گونه های روادیدِ کاری امریکا آشنا گردید.

گونه های روادیدِ کاری امریکا (مهاجرتی)
روادیدِ کاری امریکا از نوع مهاجرتی هم همچون دیگر ویزاهای ایالات متحده، اشکال مهاجرت کاری به قبرس شمالی  مختلفی دارااست:

نوع روادید خصوصیت
EB1
مختص نیروهای فعالیت و افرادی که شایستگی فوق العاده ای دارا‌هستند

EB2 مختص اشخاص ماهر دارنده مدارک توسعه یافته و اشخاص دارنده بضاعت استثنایی
EB3 مختص کارگران حرفه‌ای، حرفه‌ای و یا این که کارگران غیر حرفه‌ای (کارگران دیگر)
EB4 مختص برخی از مهاجران خاص
EB5 مختص سرمایه گذاران مهاجر
روادیدِ EB1
روادیدِ EB1 امریکا خویش به سه ذیل گروه تقسیم میگردد:

نوع نخستین مختص افرادیست که بضاعت و توان و آمادگی فوق العاده ای در علم ها، هنر، فراگیری، کسب و کار، یا این که ورزشی دارا هستند. درخواست کنندگان این گروه بایستی مدارک مستند و متعددی ارائه دهند که ثابت کند مهارت آن ها در سطح ملی و یا این که در میان المللی شناخته گردیده است. این قبیل از اشخاص تا‌هنگامیکه برای ادامه فعالیت وارد آمریکا شوند، نیازی به سفارش فعالیت خاصی ندارند و خودشان درخواست روادیدِ کاری امریکا خویش را تصویب می نمایند.
نوع دوم روادیدِ EB1 اساتید و پژوهشگران پر رنگ ای را مشتمل بر می‌شود که دست‌کم 3 سال سوابق در مسئله یادگرفتن و یا این که استیناف را دارا هستند و در سطح فی مابین المللی شناخته گردیده میباشند. متقاضی ها این نوع روادید ما یحتاج میباشد برای اعمال زمان تصدی، درس دادن یا این که یک ایفا یک فعالیت تحقیقاتی در کالج یا این که بقیه مؤسسات یادگرفتن خوب به امریکا بروند. برای به دست آوردن این نوع روادید می بایست یک سفارش شغلی از دانش گاه ها و یا این که دیگر مرکزها آموزشی امریکا داشت و صاحبکار بایستی هیبت درخواست سفر این قبیل از اشخاص را لبریز کند.
نوع سوم، رؤسا یا این که مدیران اجرایی یک‌سری ملیتی که دستکم یکی سه سال قبل را در کمپانی متعلق، مامان، کمپانی تابعه یا این که شعبات کمپانی امریکایی در سوا امریکا استخدام گردیده اند، را مشمول می گردد. استخدام تقاضاکننده در سوا آمریکا می بایست در سمت رئیس یا این که اجرایی بوده باشد و درخواست کننده بایستی در سمت رئیس یا این که اجرایی توان عمل کردن داشته باشد. درخواست کنندگان این نوع روادید بایستی سفارش شغلی داشته باشند و مسئولیت کامل شدن درخواست سفر این قبیل از اشخاص، با کارفرماست.





:: برچسب‌ها: ویزای کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: